به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

حضور کارشناسان فنی شرکت سیکا در بتن همدانیان

حضور کارشناسان فنی شرکت سیکا در بتن همدانیان

به منظور افزایش دانش علمی و تجربی کارشناسان آزمایشگاه، خطوط تولید و کنترل کیفیت شرکت بتن همدانیان، دو نفر از کارشناسان باسابقه شرکت سیکا کلاس آموزشی با محوریت مباحث مرتبط با تولید سیمان و حفظ و ارتقاء کیفیت بتن آماده را برگزار کرده و در مدت برگزاری این کلاس به سوالات شرکت کنندکان پاسخ دادند.

شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان بتن آماده و قطعات بتنی در استان اصفهان متعهد به ارایه محصولات تولیدی باکیفیت به مشتریان است. شرکت بتن همدانیان در راستای تحقق یافتن این سیاست‌گذاری مهم و با برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور مدرسان بین‌المللی برای کارشناسان بخش آزمایشگاه و کنترل کیفیت تلاش می‌کند کیفیت بتن آماده در سطح استاندارد را برای تمام مشتریان تضمین نماید.

لازم به ذکر است، شرکت سیکا از سال ۱۹۱۰ میلادی در کشور سوئیس آغاز به فعالیت کرده است. این شرکت در زمینه محصولات شیمیایی در تولید و توسعه سیستم‌ها و محصولات بخش درزبندی، لرزه‌گیری، سیستم‌های تقویت کننده و محافظت کننده‌های ساختمان و صنعت می‌باشد. در حاضر شرکت سیکا در ۱۰۰ کشور دنیا دارای شرکت‌های تابعه و بیش از ۳۰۰ کارخانه تولیدی و ۲۵ هزار پرسنل ادرای، کارشناس فنی و آزمایشگاهی و متخصص می‌باشد.