به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

اولویت ما حفظ و افزایش کیفیت است

اولویت ما حفظ و افزایش کیفیت است

مهندس علی ده‌شیری، مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان درباره فعالیت این شرکت و برنامه‌های پیش‌رو در حوزه توسعه کمی و کیفی گفت: شرکت بتن همدانیان بیش از سه دهه فعالیت در حوزه ساخت و تولید بتن و فراورده‌های بتنی دارد و همان‌طور که در گذشته نیز اشاره کردم هدف نهایی که به عنوان چشم‌انداز شرکت نیز تعریف شده کسب رضایت ذینفعان است. 

 

مدیر عامل بتن همدانیان با توجه به کیفیت محصولات تولیدی و برنامه‌هایی که در این راستا صورت گرفته تاکید کرد: از زمان آغاز فعالیت اینجانب در شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان همزمان چند رویکرد را دنبال کردیم که یکی از مهمترین آنها دقت و تمرکز بر روی کیفیت محصولات تولیدی از قبیل بتون آماده و فرآورده‌های آن بوده است. اضافه کردن کارشناس ارشد کنترل کیفیت به همین منظور انجام شد. در برخی از شرکت‌ها آزمایشگاه بتن وجود دارد ولی اینکه فردی بالای فعالیت‌های آزمایشگاه باشد کمتر حاضر است، بنابراین ما سعی کردیم برای تولیدات باکیفیت‌تر کنترل کیفیت و پایش محصولات را به صورت روزانه انجام بدهیم. 

 

مهندس ده‌شیری با توجه به سهم این شرکت در بازار بتن کلانشهر اصفهان تاکید اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعات سهم این شرکت از تولید بتن آماده در شهر اصفهان بیش از ۱۵ درصد است که تلاش داریم ضمن حفظ این بازار در مسیر توسعه نیز گام برداریم. البته این نکته را بیان کنم که در اولویت مسیر توسعه ما کیفیت قرار گرفته است؛ اینکه بتن آماده و قطعات بتنی را با کیفیت مناسب و استاندارد به مشتریان تحویل بدهیم و به عبارتی استحکام‌سازی سازه‌های آنان را تضمین کنیم همیشه هدف اول و آخر ما بوده است، با این حال سعی خواهیم کرد که در امر توسعه نیز با سیاست‌گذاری مناسب گام‌های موثری را برداریم.