به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

حرف اول کار ما کیفیت و مشتری‌ مداری است.

حرف اول کار ما کیفیت و مشتری‌ مداری است.

علی عبداللهی، مدیر تولید و برنامه‌ریزی شرکت بتن همدانیان گفت: تمام تلاش ما در تیم تولید و برنامه‌ریزی تضمین کیفیت محصولات و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های جاری شرکت است.

مدیر تولید و برنامه‌ریزی شرکت بتن همدانیان با توجه به سابقه کاری‌شان در حوزه پروژه‌های عمرانی و تولید بتن گفت: بتن همدانیان دارای بیش از سی سال تجربه در حوزه تولید بتن است، همچنین تجربه ۱۴ ساله اینجانب و سایر همکاران در واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه و تولید مرتبط با تولید بتن بوده است؛ بنابراین سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب و دوری از تصمیم‌های غیرکارشناسی، کیفیت محصولات را برای خریداران تضمین کنیم.

مهندس عبداللهی درباره پایش فرآیندها و برنامه‌ریزی با تاکید در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برطرف کردن کاستی‌هایی که در زمان گذشته در واحد تولید وجود داشته است گفت: ما تلاش می‌کنیم شرکت بتن همدانیان حرف اول کیفیت را در میان تولید کنندگان بتن بیان کند.

مدیر تولید و برنامه‌ریزی شرکت بتن همدانیان درباره رویکرد برنامه‌ریزی محور فرآیندها گفت: انجام فعالیت‌های تولیدی و عمرانی بدون برنامه‌ریزی و پایش فرآیندها و بازبینی طرح‌های اختلاط بتن ناممکن است، بنابراین کلیه کارهای روزانه و هدف اصلی ما انجام برنامه‌ریزی و رسیدن به نقطه‌ای قابل اطمینان و مثال زدنی در حوزه تولید بتن است.