به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

دستاورد ما کیفیت و افزایش تولید است

دستاورد ما کیفیت و افزایش تولید است

پیش مصاحبه: به پایان سال ۱۴۰۲ رسیده‌ایم. اکنون بیش از شش ماه از تغییر مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان گذشته است. در سالی که گذشت شرکت بتن همدانیان با دارا بودن ۲۰ درصد سهم تولید بتن در شهر اصفهان، نام خود را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان فراورده‌های بتنی تثبیت کرد. با مهندس علی ده‌شیری درباره وضعیت شرکت بتن همدانیان در سالی که گذشت به گفتگو نشستیم.

مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان در ابتدای این گفتگو گفت: در ابتدا لازم می‌دانم یاد و نام مرحومین علی و حسین همدانیان را به عنوان دو شخصیت ماندگار در اقتصاد اصفهان و ایران را گرامی بدارم. چهره‌هایی که با گشاده دستی و اندیشه‌ای بلند باعث شدند در حال حاضر بیش از ۳ هزار نفر در شرکت‌های زیر مجموعه خیریه همدانیان مشغول به کار باشند.

علی ده‌شیری درباره فعالیت‌های انجام شده طی شش ماهه گذشته گفت: سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای بتن همدانیان بود. توانستیم ۱۰ میکسر جدید را به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه کنیم و همچنین بخش زیادی از تعمیرات خودروهای سنگین را برای تحویل به موقع بتن آماده مشتریان براساس برنامه‌ریزی به روز رسانی کنیم. نظم و ترتیب پرداخت حقوق به پرسنل را به موقع انجام بدهیم. از همه مهمتر در سال جاری شاهد افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مشابه سال قبل در حوزه تولید بودیم و این مهم امکان‌پذیر نبود مگر با همدلی، کوشش و تلاش همکاران گرامی‌ام در تمام بخش‌های شرکت. در بخش پرداخت پاداش و سبد کالا نیز اقداماتی انجام شده که بتوانیم بخشی از نیازهای معیشتی و روزمره همکاران را مرتفع کنیم.

مهندس ده‌شیری درباره انجام شدن برنامه‌هایی که منجر به افزایش کیفیت بتن و سایر محصولات بتنی شده است تاکید کرد: واقعیت اینکه کارکنان خط تولید، کنترل کیفیت و تمام مدیران دغدغه کیفیت محصولات را دارند. وقتی رضایت مشتری و پاسخ به نیازهای مشتری را مدنظر قرار بدهیم، ناخواسته باید در گام نخست کیفیت محصولات را با اطمینان خاطر به مشتری ارایه کنیم. بنابراین طی شش ماه گذشته تلاش شد بخش کنترل کیفیت را تقویت کنیم، همانطور که اطلاع دارید برگزاری کلاس‌های آموزشی و دعوت از کارشناسان شرکت بین‌المللی سیکا با چنین رویکردی انجام شد و در سال آینده نیز دنبال کننده همین سیاست خواهیم بود؛ سیاستی که کیفیت حرف اول و آخر را در شرکت بتن همدانیان بیان کند.

مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید در هفته آینده اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که ماه بندگی و فراوانی نعمت‌های الهی است را خدمت تمام همکارانم در بتن همدانیان و سایر شرکت‌های وابسته به خیریه همدانیان تبریک عرض می‌کنم و همچنین امیدوارم در سال جدید، سالی پر از نیکی و سلامتی و گشایش‌های بیشتری را در کسب و کار خودمان و اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی را شاهد باشیم.