به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

رضایت ذینفعان هدف ماست

رضایت ذینفعان هدف ماست

مهندس علی ده‌شیری، مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان اظهار کرد: این شرکت بیش از سه دهه فعالیت در حوزه ساخت و تولید بتن، فراورده‌های بتنی، دیوارهای پیش ساخته، سنگ فرش و مبلمان شهری دارد.

مدیر عامل بتن همدانیان با توجه به کیفیت محصولات تولیدی تاکید کرد: شرکت بتن همدانیان با تکیه به کارکنان مجرب تلاش کرده پاسخگوی نیازهای مشتریان و تقاضای موجود در بازار محصولات بتنی باشد.

ده‌شیری درباره حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان گفت: حضور ما در این نمایشگاه به معرفی بیشتر شرکت و نیازسنجی از مشتریان برای توسعه فعالیت‌هایمان کمک شایانی خواهد کرد. حضور شرکت‌هایی که در زمینه تولیدات بتن و فرآورده‌های بتنی و مرتبط با صنعت ساختمان فعال هستند باعث خواهد شد تا مشتریان امکان مقایسه محصولات سایر شرکت‌ها را بدون واسطه انجام بدهند و در نهایت اقدام به خرید و عقد قراردادهای تجاری کنند.

مدیر عامل شکل توسعه ساختمان و توسعه بتن همدانیان اظهار کرد: امیدواریم با شناخت بیشتر از نیازهای بازار و آشنایی بیشتر با مشتریان وفادار و خواسته‌های آنان زمینه تجارت براساس اعتماد را در بازار بتن و محصولات مرتبط با آن نهادینه کنیم.