به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

روایت تولد یک واحد تولیدی

روایت تولد یک واحد تولیدی
سی و یک سال از زمان آغاز به کار شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان گذشت.
سه دهه قبل و در زمانه‌ای که نیاز به توسعه کشور از سوی مدیران ارشد دولت احساس می‌شد، با همکاری و همدلی جمعی از مدیران خیریه مرحوم حسین و علی همدانیان و در جهت پاسخ به نیازهای عمرانی کشورمان، شرکت بتن همدانیان تاسیس شد.
طی بیش از سه دهه گذشته هدف اصلی متولیان شرکت، تولید بتن آماده و ساخت قطعات بتنی با کیفیت و پاسخگویی به نیازهای بازار و کسب رضایت مشتریان در تمام مراحل تولید بوده است. این هدف بسیار مهم همیشه سرلوحه مدیران شرکت بوده است.
همپچنین؛ فراهم آوردن زیرساخت‌های جدید و مناسب برای دسترسی مشتریان به محصولات تولیدی با کیفیت و قیمت مناسب و قابل رقابت، از جمله بتن آماده یکی از هدف‌های اصلی شرکت توسعه ساختمان و بتن است.
در سه دهه گذشته تا به امروز شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان در مسیر توسعه و دست یافتن به کیفیت استاندارد گام برداشته است. تاسیس سایت شماره یک واقع در شمال کلانشهر اصفهان و همچنین احداث سایت شماره دو در شهر ابریشم و راه‌اندازی دفاتر فروش در مرکز شهر اصفهان و جذب کارشناسان و متخصصان تحصیل‌کرده و دارای تجربه بخشی از رویکرد توسعه محور شرکت است.
همزمان با فعالیت‌های جاری شرکت بتن همدانیان، حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات به عنوان مهمترین هدف شرکت سرلوحه تمام سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها است.