به وب سایت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان خوش آمدید

بتن ، کارخانه بتن ، بتن همدانیان ، بتن آماده

واحد تولیدی 1 :شاهین شهر 03133804623

کیلومتر 12 جاده اصفهان تهران نبش جاده حاجی آباد

کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم

کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم

اشاره: چهار ماه از تغییر مدیریت شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان گذشته است. پس از استقرار مهندس علی ده‌شیری به عنوان مدیر عامل یکی از بزرگترین تولید کنندگان بتن در سطح کلانشهر اصفهان شاهد تغییراتی در این واحد تولیدی بوده‌ایم که بخشی از این تغییر رویکردها و بازبینی فرآیندهای شرکت را در این مصاحبه تقدیم خوانندگان می‌کنیم.

مهندس علی ده‌شیری، مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان درباره فعالیت این شرکت و برنامه‌های که طی ماه‌های گذشته در بخش‌های مختلف این شرکت انجام شده است، گفت: از ابتدای آمدن من به شرکت متوجه شدم که ارتباط ما با مشتریان تنها به صورت عقد قراردادهای حقوقی است و به عبارتی ما شناخت دقیقی از نیازهای آنان و حتی نظرات مشتریان درباره رفتار خودمان و محصولات تولید شده نداریم. بنابراین در اولین قدم سعی کردیم با راه‌اندازی و انجام نظرسنجی وضعیت واقعی شرکت و فعالیت‌ها را از نگاه خریداران و مشتریان مورد ارزیابی قرار بدهیم.

وی با توجه به اهمیت نتایج این نظرسنجی که با نگاه به میزان رضایت مشتریان و شکل دادن به تصمیم‌های جدید انجام شده است، تاکید کرد: در نظرسنجی‌ها متوجه شدیم که برخی از مشتریان میزان رضایت نسبی از برخی واحدها دارند و یا نسبت به شماری از رفتارهای در هنگام تحویل بتن و یا تخلیه به هر علتی گلایه دارند؛ بنابراین پس از بررسی‌های لازم و مشورت با مدیران واحدها به سوی بازبینی روش‌ها رفتیم تا بتوانیم گام به گام کاستی‌ها را رفع کنیم و مهمتر از این همه رضایت مشتریان را در حد توانایی‌مان به دست بیاوریم.

مدیر عامل بتن همدانیان درباره کیفیت محصولات بتنی اظهار کرد: تمام تمرکز و دقت ما روی کیفیت محصولات است؛ کیفیتی که قابل مثال و از مطلوبیت مناسبی برای خریداران برخوردار باشد. تقویت نیروهای آزمایشگاه واحدهای تولیدی در شهر ابریشم و شاهین شهر و برگزاری جلسات با موضوع کنترل کیفیت به صورت هفتگی در این شرکت برگزار می‌گردد تا از کیفیت مناسب محصولات اطمینان حاصل کنیم. بنابراین در حال تلاش هستیم که ضمن حفظ کیفیت محصولات گام‌هایی را برداریم که به ارتقاء کیفیت نیز منجر گردد. به عبارتی روشن‌تر ما کیفیت را هیچ وقت فدای کمیت نخواهیم کرد.